دستور رئیس کل دادگستری سمنان برای پیگیری علت وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی 

15:58 - 29 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۱۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دستور رئیس کل دادگستری سمنان برای پیگیری علت وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی 
رییس کل دادگستری استان سمنان در پی وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی به رئیس حوزه قضایی آن بخش دستور داد، شخصاً در محل حاضر و علت وقوع این حادثه را بررسی و پیگیری کند.

خبرگزاری میزان_ محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: صبح امروز در پی وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه هلنسا، واحد تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی به رئیس حوزه قضایی آن بخش دستور ورود قانونی برای ساماندهی حادثه صادر شد.

عبدالهی ادامه داد: بنا به اطلاعات اولیه متاسفانه برخی از نیرو‌های شاغل در این واحد تولیدی آسیب دیده که تعداد دقیق حادثه دیدگان تاکنون مشخص نیست ولیکن تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تشریح کرد: با توجه به وجود دو منبع اشتعالزا در این کارخانه برای جلوگیری از افزایش حجم آتش سوزی از شهر‌های همجوار افزایش تیم‌های اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شده است و همچنین نیرو‌های امداد رسانی، امنیتی و انتظامی برای ارائه خدمات در محل وقوع حادثه حاضر هستند.

عبدالهی تصریح کرد: در خصوص علت تامه وقوع حادثه و اینکه آیا تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی به تعداد کافی در منطقه وجود داشته یا خیر و همچنین اعلام علل وقوع این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *